Select Menu

Hiburan

Isu Semasa

Isu Panas

Hiburan

Sejarah

Pelancongan

Informasi

Pelbagai

» » Mayat Bayi Ditemui Dalam Bungkusan Untuk Dipos Ke Las Vegas


Bangkok , 17 Nov– Seorang pekerja pejabat pos terkejut besar setelah mengimbas satu bungkusan yang mempunyai beberapa bahagian mayat bayi di dalamnya pada hari sabtu lepas.

Bungkusan tersebut mengandungi beberapa kepala, kaki, kulit berserta dengan kulit individu dewasa yang dipenuhi dengan tatu.

Menurut kenyataan , bungkusan yang dialamatkan ke Las Vegas itu telah dihantar ke ke bahagian forensik bagi menentukan sama ada bayi di dalam bungkusan tersebut adalah janin atau pun bayi yang telah selamat dilahirkan.



“Kita telah menghantar bungkusan tersebut bagi tujuan pemeriksaan forensik untuk ianya janin atau bayi yang telah dilahirkan,’ kata ketua polis Thailand, Chawalit Prasopsin.

Chawalit membuat spekulasi awal dengan menyatakan bahagian bayi berkenaan adalah untuk tujuan penyelidikan ataupun koleksi memandangkan ianya dipelihara di dalam bekas yang dipenuhi dengan larutan formaldehid.

About Unknown

PERINGATAN: Ohbah tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply