Select Menu

Hiburan

Isu Semasa

Isu Panas

Hiburan

Sejarah

Pelancongan

Informasi

Pelbagai

» » Isteri Sering Dirasuk Jin Diceraikan Suaminya


DUBAI: Seorang lelaki telah menceraikan isterinya yang baru sahaja kahwin selama empat hari. Menurut lelaki itu, tindakan itu diambil berikutan isterinya seringa dirasuk jin.

Lelaki tersebut juga telah enggan melakukan sebarang hubungan seks dengan isterinya kerana jin melarang tidur bersama-sama isterinya.

Sebelum dakwaan itu dibuat, mahkamah telah memutuskan bahawa lelaki tersebut perlu membayar ganti rugi diatas penceraian itu. Jumlah ganti rugi yang dikenakan adalah sebanyak Dh30,000, sewa rumah sebanyak Dr6,000 sebulan dan juga nafkah berjumlah Dh2,000 kepada isterinya.

Bagaimanapun akhirnya mahkamah rayuan telah membernahkan lelaki itu menceraikan isterinya tanpa membayar sebarang pampasan berikutan alasan isterinya dirasuki jin.

Lelaki tersebut turut memberitahu mahkamah, pelbagai cara sudah diusahakan untuk menghalau jin tersebut termasuklah memanggil bomoh.

Menurut lelaki itu juga ketika memberitahu mahkamah, dia sudahpun mencuba pelbagai cara termasuk bomoh bagi menghalau jin tersebut tetapi tidak berjaya.

Namun lain pula cerita dari isterinya yang sebelum itu memberitahu mahkamah bahawa lelaki itu menidurinya kerana mahukan wang semata-mata

About Unknown

PERINGATAN: Ohbah tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply