Select Menu

Hiburan

Isu Semasa

Isu Panas

Hiburan

Sejarah

Pelancongan

Informasi

Pelbagai

» » Bunga Citra Lestari akui seorang Queen Control


PENYANYI dan pelakon tanah seberang, Bunga Citra Lestari mengakui dia merupakan seorang queen control seperti yang didakwa sesetengah pihak.

Isteri Ashraf Muslim ini didakwa sedemikian kerana dalam perhubungannya dia dilihat lebih dominan dalam rumah tangga mereka.
Bagaimanapun, Bunga mengatakan dia memang seorang queen control tetapi hanya kepada dirinya sendiri.
“Sebenarnya saya tidak kisah kalau ada pihak yang menganggap saya dominan atau queen control dalam perkahwinan. Ini kerana saya dan Ashraf tahu kedudukan kami yang sebenar. Ashraf juga seorang yang dominan, tetapi mungkin sifatnya itu tidak kelihatan di mata orang lain. Tetapi sebagai seorang isteri kepada Ashraf, saya dapat melihatnya. Masing-masing punya peranan sendiri. Bukan hanya saya seorang yang membuat keputusan atau memikirkan tentang keluarga. Tetapi kami berdua. Memang benar saya seorang queen control, tetapi just for myself,” katanya memetik laporan Gua.
Penyanyi yang terkenal dengan lagu Ingkar ini juga mengatakan dia kini lebih menitik beratkan kerjaya nyanyian daripada lakonan berikutan bidang lakonan lebih banyak menuntut tuntutan masa sekali gus dia menolak untuk lebih bergiat aktif dalam bidang tersebut.
Untuk makluman, Bunga dan Ashraf mendirikan rumah tangga pada 8 November 2008 di Jakarta dan dikurniakan cahaya mata lelaki, Noah, 4.
Selepas berkahwin, Ashraf membuat keputusan berhijrah ke negara kelahiran isterinya selain meneruskan kerjayanya sebagai pelakon dan model di sana

About Unknown

PERINGATAN: Ohbah tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply