Select Menu

Hiburan

Isu Semasa

Isu Panas

Hiburan

Sejarah

Pelancongan

Informasi

Pelbagai

» » Taylor Swift Kecewa Serah Daranya Terlalu Awal, Kini Ditinggalkan



Penyanyi jelita America’s , Taylor Swift yang bakal datang ke tanahair pada 11 Jun 2014 ini bertempat di Stadium Putra, Bukit Jalil untuk konsert pertama kalinya, kini heboh dilaporkan telah menyerahkan dara beliau kepada bekas teman lelaki, pelakon terkenal Jake Gyllenhaal.

Menurut RadarOnline.com, penyanyi manis ini sebenarnya menyimpan dara beliau dan hendak menunggu sehingga sudah berkahwin untuk lakukan hubungan intim namun kerana terlalu terpegun dan cinta akan Jake Gyllenhaal ketika itu, beliau sedia meniduri Jake beberapa bulan setelah berkenalan.


Mengikut web RadarOnline.com turut mengatakan bahawa Taylor sangat cinta akan Jake dan berharap akan berkahwin dengan Jake dia di dakwa di permain kan Jake.

Ternyata Taylor begitu kecewa apabila Jake tidak muncul ketika sambutan harijadi ke 21 Taylor yang lalu,bukan setakat tidak hadirkan diri pada parti Taylor, malah tiada panggilan telefon, SMS ataupun hadiah daripada Jake.

Akibat itu, Taylor dikatakan kunci diri dalam bilik air dan menangis sepanjang malam dia ternyata begitu kecewa atas apa yang di lakukan oleh kekasih nya.

About Unknown

PERINGATAN: Ohbah tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply